-
Нагласите сред производителите в Южна Корея спадат до над 2-годишно дъно
Основните притеснения са за несигурността и слабото вътрешно търсене
-
Потребителското доверие в Турция продължи да се подобрява през януари
Домакинствата в страната обаче остават песимисти
-
Нагласите сред инвеститорите в Германия се подобряват за пръв път от близо година
По-благоприятната среда на енергийните пазари и мерките за подкрепа от германското правителство за спомогнали за възходящото движение
-
Потребителските нагласи в Австралия се подобряват за втори пореден месец през януари
Повишението вероятно се дължи на паузата в цикъла на парично затягане, обясни икономист
-
Германските потребители започват новата година с леко подобрение в нагласите
Възстановяването може отново бързо да се влоши при поредно рязко поскъпване на енергията, посочва експерт
-
Германският бизнес изпраща последния месец на годината с подобрени нагласи
Повишението в настроенията надмина очакванията на анализаторите
-
Фирмите в Япония имат различни виждания за състоянието на икономиката
Производителите в страната са по-песимистично настроени, докато фирмите в сектора на услугите и строителството бележат подобрение на нагласите си
-
Икономическите нагласи в еврозоната нарастват за пръв път от февруари насам
Инфлационните очаквания сред бизнес и домакинства намаляват през ноември
-
Бизнес активността в еврозоната се забави до 23-месечно дъно
През октомври активността е намаляла за четвърти пореден месец
Таг икономически нагласи
Пазари